کد خبر: 199624 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 مارس 2020 - 15:07

حال هوای بازار عید خمام در روزگار کرونایی

هرچند که نه تنها در کشور بلکه حتی در خمام روزانه به ویروس کرونا اضافه می‌شود ولی برخی مردم این شیب تند شیوع ویروس را جدی نگرفته و به ظاهر اعتقادی به خود قرنطینگی ندارند.

به گزارش خوبان خبر ، در حالی که دغدغه این روزهای پایان سال مسئولان و به خصوص کادر درمانی و پزشکی کشور پشت سر گذاشتن شرایط بحرانی شیوع ویروس ناخوانده کرونا و بازگرداندن شرایط عادی به کشور است ولی با وجود تمامی هشدارها و آموزش‌هایی که در رسانه‌های دولتی و فضاهای اجتماعی ارائه می‌شود، هنوز هم کسانی هستند که فارغ از هر دغدغه‌ای با جان خود، خانواده و همشهری‌های خود بازی می‌کنند و در این روزها که بهترین کار ممکن قرنطینه خانگی و دوری از فضاها و اماکن عمومی است با رعایت نکردن اصول بهداشتی و حضور غیرضروری بدون توجه به نکات ایمن‌سازی، سلامت خود و اطرافیانشان را به خطر می‌اندازند.

هرچند که نه تنها در کشور بلکه حتی در  خمام روزانه به ویروس کرونا اضافه می‌شود ولی برخی مردم این شیب تند شیوع ویروس را جدی نگرفته و به ظاهر اعتقادی به خود قرنطینگی ندارند.

از جمله موارد مشاهده شده در شهر خمام حضور و تردد قابل توجه مردم در اماکن عمومی و به ویژه بازار محلی شهر است که بی‌توجه به بحرانی بودن اوضاع برای خرید نوروزی که در این روزها اصلاً رنگ و بوی عید را با خود ندارد، به خیابان‌ها آمده‌اند.

انتهای پیام/۳۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads