کد خبر: 199592 - تاریخ: چهارشنبه، 18 مارس 2020 - 12:11

بامداد امروز رخ داد؛

محبوس شدن سرنشینان ۲۰۶ پس از واژگونی در روستای چاپارخانه / ۲ نفر مصدوم شدند

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد حادثه تصادفی که بامداد امروز در روستای چاپارخانه رخ داد، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ بامداد در این محور امروز اعلام شد که نیروی های واحد آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. محمود تقی‌نژاد، با […]

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد حادثه تصادفی که بامداد امروز در روستای چاپارخانه رخ داد، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ بامداد در این محور امروز اعلام شد که نیروی های واحد آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

محمود تقی‌نژاد، با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ حامل دو سرنشین خانم که در حال حرکت بود که به دلیل سرعت پیش از حد تعادل خود را از دست داده و واژگون می شود، افزود : بر اثر این حادثه هر دو سرنشین سواری به سختی دچار مصدومیت شده و در داخل این وسیله نقلیه به دام افتادند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قرار دادن علائم ترافیکی در اطراف صحنه تصادف برای ایمن کردن محل و جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی، مشغول عملیات شدند و هر دو سرنشین را که بشدت آسیب دیده بودند را از میان آهن پاره‌های اتاقک خودرو بیرون آوردند.

محمود تقی‌نژاد در پایان گفت : مصدومین بی درنگ توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

 

انتهای پیام

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads