کد خبر: 199565 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 مارس 2020 - 19:04

دعوت هنرمندان و ورزشکاران خمام از مردم برای ماندن در خانه

جمعی از هنرمندان و ورزشکاران خمام با ارسال ویدیویی از شهروندان این بخش درخواست کردند تا برای شکست زنجیره انتقال در خانه بماند.

به گزارش خوبان خبر؛  کرونا «کووید-۱۹» ۱۸ آذرماه سال جاری در شهر «ووهان» متولد شد، به‌ سرعت رشد کرد،  پایش را از دیوار چین فراتر گذاشت و دنیا را تسخیر کرد. زمانی که این ویروس متولد شد شاید به ندرت کسی فکر می‌کرد بتواند به سرعت مرزها را بشکند و اما به‌ مرور زمان، پی بردند که واکسنی نیست که جلودار این ویروس فعال باشد.

این ویروس خطرناک که غریب و آشنا، پیر و جوان، فقیر و غنی نمی‌شناسد، اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، قربانی کرونا می‌شویم. خیلی از خانواده‌ها به هشدارهای پزشکان توجه کردند و برای سلامتی خود و خانواده از خانه بیرون نرفتند.

بخش خمام نیز از این بیماری مصون نبود شیب افزایشی این بیماری نشان می‌دهد که مردم به توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه توجه نکرده‌اند، بدون شک اگر مردم در خانه‌های خود نمانند و به تجمعات در مراکز شهر ادامه دهند، بیماری کرونا بسیار افزایش پیدا می‌کند.

جمعی از هنرمندان و ورزشکاران خمام با ارسال  ویدیویی به تحریریه خوبان خبر از شهروندان این بخش درخواست کردند تا برای شکست زنجیره انتقال در خانه بماند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads