کد خبر: 199545 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 مارس 2020 - 09:31

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به تجهیز زیرساخت های درمانی گیلان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تجهیز زیرساخت های درمانی این خطه خبر داد.

به گزارش خوبان، کیوان محمدی با بیان اینکه با شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا پشتیبانی ویژه از حوزه بهداشت و درمان استان در برنامه این سازمان قرار گرفت، افزود: در هفته نخست اسفند ۲۰ میلیارد ریال به صورت تنخواه از اعتبارات استانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهتمام  استان در استفاده از اعتبارات ملی برای تجهیز بیمارستان ها و تهیه ملزومات کادر  درمانی گیلان خاطرنشان کرد: در همان زمان به دستور دکتر نوبخت ۲۸۰ میلیارد ریال دیگر به صورت تنخواه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تزریق شد.

وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای پشتیبانی از کادر درمانی و حوزه بهداشت و درمان استان به ویژه در شرایط کنونی به کار بسته ایم، افزود: روز گذشته نیز به منظور تجهیز امکانات بهداشتی و درمانی مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در اختیار این دانشگاه قرار گرفت.

محمدی در پایان با تسلیت شهادت تعدادی از پرستاران و پزشکان استان در راه نجات جان بیماران گفت: همه باید بکوشیم تا در حد توان از مشقت کار این عزیزان بکاهیم و مردم  استان نیز با رعایت نکات توصیه شده به ویژه عدم تردد غیر ضروری در شهر، حلقه انتقال این ویروس را قطع کنند.

انتهای پیام/۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads