کد خبر: 199511 - تاریخ: دوشنبه، 16 مارس 2020 - 15:25

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر ؛

آماده باش آتش‌نشانی خمام در چهارشنبه‌سوری/ مردم در خانه بمانند

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام با اشاره به اینکه هر ساله نیروهای آتش نشانی در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال در آمادهباش کامل به سر می‌برند، افزود : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سرعت سرایت این ویروس و توصیه‌های اکید مبنی بر عدم حضور در تجمعات، انتظار می‌رود که شهروندان به منظور رعایت نکات ایمنی و به علت شرایط ناشی از شیوع بیماری از خانه‌های خود بیرون نیایند.

به گزارش خوبان خبر ؛ این روزها با توجه به شیوع کرونا، ماموریت‌های کادر درمان بیش از قبل شده و آن‌ها را به شدت درگیر مسئله کرونا کرده است اما با فرا رسیدن چهارشنبه سوری و حوادث ناشی از سهل انگاری‌ها در این روز، نگرانی فشاری مضاعف را برای کادر اورژانس و درمان مراکز درمانی به وجود آورده است که امیدواریم مردم با توجه به اهمیت در خانه ماندن این سنت دیرینه را به سال‌های بعد موکول کنند تا در شرایط کرونایی حاضر، چهارشنبه‌سوری امسال  قوز بالای قوز برای اورژانس و بخش درمان نشود.

محمود تقی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای مقابله و پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری در خمام اندیشیده شده است. 

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام با اشاره به اینکه هر ساله نیروهای آتش نشانی در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال در آمادهباش کامل به سر می‌برند، افزود:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سرعت سرایت این ویروس و توصیه‌های اکید مبنی بر عدم حضور در تجمعات، انتظار می‌رود که شهروندان به منظور رعایت نکات ایمنی و به علت شرایط ناشی از شیوع بیماری از خانه‌های خود بیرون نیایند.

محمود تقی‌نژاد خاطرنشان کرد: دغدغه اصلیسال‌های گذشته مصدوم یا مجروح‌شدن شهروندان ناشی از استفاده از مواد محترقه و انفجار آن بود اما امسال شیوع ویروس کرونا و عدم حضور مردم در سطح شهر بر این نگرانی می‌افزاید.

محمود تقی‌نژاد با تاکید بر ضرورت پرهیز از استفاده از مواد محترقه گفت: اگر خدای نکرده حادثه‌ای برای کسی رخ دهد، با توجه به حجم بالای مراجعات به بیمارستان، بار مضاعفی به کادر درمانی وارد می شود. ضمن اینکه از شهروندان می‌خواهم به آتش نشانان نیز توجه داشته باشند، عوامل آتش نشانی این روزها که همه شهروندان توصیه به خانه‌نشینی شده‌اند، با حضور در اماکن و معابر در حال ضدعفونی کردن فضاهای شهری هستند و امیدوارم شهروندان با انجام ندادن اقدامات حادثه‌ساز، روشن نکردن آتش و … در این ایام حجم کار این افراد را نیز بیشتر نکنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads