کد خبر: 199310 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 مارس 2020 - 08:33

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان؛

هیچ مشکلی در عرضه کالاها و مواد غذایی وجود ندارد

رئیس اتاق اصناف گیلان و نایب رئیس اتاق اصناف کشور از فعالیت مستمر واحدهای صنفی در استان بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: هیچ مشکلی و کموبدی در عرضه کالاها به ویژه اقلام خوراکی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش خوبان، سیدجلال‌الدین محمد شکریه عصر دوشنبه با تکذیب شایعات فضای مجازی مبنی بر نبود مواد غذایی و کالاهای اساسی در صورت قرنطینه شدن افزود: قرنطینه و ممنوعیت ورود خودروها به معنای عدم ممنوعیت برای ورود خودروهای حامل مواد غذایی ومایحتاج اساسی نیست و برخلاف شایعات و مواردی که در شبکه‌ها و در فضای مجازی مطرح می‌شود هیچ مشکلی از نظر عرضه مواد غذایی از سوی واحدهای صنفی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه انبارهای واحدهای صنفی گیلان، سیلوهای آرد و انبارهای گندم پر هستند، گفت: به هیچ عنوان موضوع تعطیلی واحدهای صنفی به ویژه واحدهایی که عرضه کننده مواد غذایی هستند مانند مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، خواروبار فروشی‌ها، پروتئینی‌ها و مانند این‌ها در دستور کار ما قرار ندارد.

شکریه همچنین از استمرار فعالیت فروشگاه‌های بزرگ خبر داد و افزود: تعداد واحدهای صنفی استان به ویژه واحدهایی که عرضه کننده مواد غذایی هستند زیاد است و مردم می‌توانند با حفظ آرامش کامل نیازمندی‌های خود را تهیه کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت کار واحدهای صنفی مستقر در بازار مرکزی شهر رشت از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۸:۳۰ تعیین شده  است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads