کد خبر: 199305 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 مارس 2020 - 15:22

۶۰۰ نفر از همشهریان به طور را رایگان معاینه شدند؛

کاروان سلامت سیار به کار خود در خمام پایان داد

از همان ابتدای ورود این ویروس بود که فضای مجازی غرق فداکاری جامعه پزشکی شد و به خاطر حساس بودن کار آن‌ها و جانفشانی برای حفظ سلامت مردم و جامعه به مدافعان سلامت نام گرفتند.

به گزارش خوبان خبر ؛ از دو هفته گذشته که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای گوناگونی برای مقابله با این مهمان نا خوانده وارد عمل شدند.

از همان ابتدای ورود این ویروس بود که فضای مجازی غرق فداکاری جامعه پزشکی شد و به خاطر حساس بودن کار آن‌ها و جانفشانی برای حفظ سلامت مردم و جامعه به مدافعان سلامت نام گرفتند.

در این میان گروه‌های دیگری هم خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع آمدند تا بار دیگر روحیه جهادی را برای نسل امروز معنا کنند.

چند روزی بود که کاروان سلامت متشکل از کادر پزشکی و درمانی با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گیلان ، مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام ، در قالب ۱ کامیون، مجهز به دستگاه‌های ارتباطات اینترنتی سیار، برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، مهمان خمام بودند و در این مدت ۵ روز ۶۰۰ نفر از همشهریان به طور را رایگان معاینه شدند.

این ایستگاه سلامت علاوه بر بررسی میزان دمای بدن و میزان اکسیژن خون مراجعه کنندگان، آموزش‌هایی را نیز در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به مردم ارائه داد. 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads