کد خبر: 19927 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 فوریه 2013 - 08:41

استاندار گیلان: 18 هزار مسکن مهر گیلان آماده افتتاح است

خوبان خبر: استاندار گیلان به آماده‌سازی ماهانه چهار هزار مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: تعداد 18 هزار واحد مسکن مهر گیلان آماده افتتاح است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، کیهان هاشم‌نیا روز گذشته در جلسه شورای مسکن مهر گیلان با اشاره به آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر در استان اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید بتوانند خدمات مورد نیاز واحدهای مسکن مهر را به‌موقع فراهم کنند.

وی خواستار تسریع در اجرای آب و فاضلاب و برق‌رسانی پروژه‌های مسکن مهر گیلان شد و افزود: تعداد 18 هزار واحد مسکن مهر گیلان تاکنون آماده افتتاح شده است.

هاشم‌نیا با بیان اینکه ماهانه حدود چهار هزار واحد مسکن مهر در گیلان آماده می‌شود، تصریح کرد: تعداد 15 هزار واحد مسکن مهر گیلان تا خرداد سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

*مسکن مهر رشت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در جلسه مذکور به روند اجرای احداث مسکن مهر در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: تعداد 51 هزار و 851 واحد مسکن مهر در 10 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت گیلان انعقاد قرارداد شده است.

حجت شعبانپور با بیان اینکه زیربنای تعداد 51 هزار و 505 واحد آماده شده است، افزود: تعداد 14 هزار و 885 واحد مربوط به تعاونی‌ها است و 23 هزار و 237 واحد خود مالک هستند و از تمام امتیازهای مسکن مهر بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد 12 هزار و 507 واحد سه‌جانبه هستند که با مشارکت بانک، سازنده و راه و شهرسازی ساخته می‌شوند و ثبت‌نام آن ها انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر گیلان در اردیبهشت سال جاری توسط رئیس جمهور افتتاح شده است، تصریح کرد: تعداد هفت هزار واحد مسکن مهر مذکور مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر بوده و اکنون تعداد 11 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت آماده افتتاح است.

شعبانپور از آمادگی افتتاح مسکن مهر صومعه‌سرا به صورت پایلوت در استان خبر داد و یادآور شد: تعداد یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر رشت آماده افتتاح است و بقیه واحدهای مسکن مهر این شهر در مجموع 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads