کد خبر: 199252 - تاریخ: شنبه، 7 مارس 2020 - 15:43

طی حکمی ؛

فاطمه میرزانژاد سکان آموزش و پرورش خمام را به طور رسمی بر عهده گرفت

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش خمام برگزار و فاطمه میرزانژاد سکان این اداره را به طور رسمی بر عهده گرفت.

به گزارش خوبان خبر؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش خمام برگزار و فاطمه میرزانژاد سکان این اداره را به طور رسمی بر عهده گرفت.

این مراسم پیش از ظهر امروز در بخشداری برگزار شد، نادر جهان آرا با اشاره به نقش پراهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در پیشرفت همه جانبه کشور اظهار داشت: برای رسیدن به تعالی فرهنگی و اقتصادی نیازمند عزم همگانی و تلاش مجدانه همه نیروهای موثر در جامعه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان  با اشاره به نقش پراهمیت آموزش و پرورش در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور اظهار داشت:«برای رسیدن به تعالی فرهنگی و اقتصادی نیازمند عزم همگانی و تلاش مجدانه همه نیروهای موثر در جامعه هستیم بنابراین لازم است با تخصص و تعهد در ایفای هر چه بهتر نقش های خود بکوشیم.»

 وی کشف و پرورش استعدادها را مهم ترین رسالت آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری کرد با حضور «میرزانژاد» در این سمت، بیش از پیش شاهد تعالی فرهنگی در این خطه مهم از استان به ویژه با استفاده از ظرفیت گروههای مردم نهاد و تأثیرگذار باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات ۶ ساله محمود کنعانی تقدیر شد و فاطمه میرزانژاد که در آذر ماه سال جاری طی حکمی به عنوان سرپرست در اداره آموزش و پرورش خمام معرفی شده بود به طور رسمی سکان هدایت این اداره برعهده گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads