کد خبر: 199073 - تاریخ: دوشنبه، 2 مارس 2020 - 09:47

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس ؛

انتقاد از احتکار ماسک و مواد بهداشتی توسط سودجویان

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس شرایط کشور را به مانند دوران دفاع مقدس دانست و گفت: ویروس کرونا در بیش از ۶۰ کشور دنیا شیوع پیدا کرده ولی عده‌ای از افراد سودجو با احتکار ماسک و مواد ضد عفونی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند.

به گزارش خوبان، محمدحسین قربانی با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا به اولویت نخست جمهوری اسلامی تبدیل شده است، اظهار کرد: ویروس کرونا در بیش از ۶۰ کشور دنیا شیوع پیدا کرده و بعد از ۴۰ سال سازمان جهانی بهداشت وضعیت فوق العاده اعلام کرده است‌.

وی شرایط کشور را به مانند دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ویروس کرونا کشور را دچار یک بحران کرده و لازمه شکست این ویروس، هم افزایی و همکاری تمام نهادهای کشور و همراهی مردم است‌.

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام برخی افراد در خصوص احتکار ماسک و مواد ضد عفونی بیان کرد: در شرایطی که گیلان به کانون ویروس کرونا تبدیل شده ولی عده ای از افراد سودجو با احتکار ماسک و مواد ضد عفونی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند که نامه وزیر بهداشت به رئیس جمهور و قوه قضائیه نشان دهنده این امر است.

قربانی با اذعان به اینکه مردم اگر بهداشت فردی را رعایت کنند دچار هیچ مشکلی نمی شوند، تصریح کرد: در مکاتبه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان و سازمان اوقاف انجام شد خواستار تعطیلی کلیه مدارس، دانشگاه ها و بقعه‌های متبرکه شدیم زیرا باید از هر گونه تجمع جلوگیری شود.

وی با اشاره به وجود اخبار نادرست در فضای مجازی گفت: از مردم می‌خواهیم اخبار خود را صرفاً از طریق این قرارگاه و خبرگزاری‌ها و صداوسیما دریافت کرده و ان‌شالله مشکل ماسک و مواد ضد عفونی در استان گیلان به زودی رفع می شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads