کد خبر: 199052 - تاریخ: یکشنبه، 1 مارس 2020 - 16:49

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۳۰۰۰ هزار خودرو در مبادی ورودی گیلان پایش شدند

دیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار خودرو در مبادی ورودی توسط نیروهای امداد و نجات پایش و سرنشینان تب سنجی شدند.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور  با اشاره به اجرای طرح پایش خودروها به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مبادی ورودی استان گیلان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۳ هزار خودرو در مبادی ورودی گیلان را پایش و عملیات تب سنجی از سرنشینان را انجام دادند.

وی در ادامه به ضدعفونی و گندزدایی روستاها و اماکن پرخطر روستایی تیز اشاره کرد و افزود: گندزدایی، ضد عفونی کردن سوپر مارکت ها، مساجد، مدارس، خانه بهداشت، نانوایی‌ها در سطح روستاها به مشارکت جوانان و داوطلبان خانه‌های هلال انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: طرح پایش مسافران و تب سنجی در فرودگاه سردار جنگل رشت توسط نجات گران جمعیت هلال احمر با همکاری و همراهی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس) نیز انجام شده شد.

ولی پور با اشاره به آماده باش ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات و امداد رسانی و ارائه آموزش‌های لازم، تصریح کرد: آموزش‌هایی نیز از طریق فضای مجازی به داوطلبان و امدادگران و جوانان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه داروخانه جمعیت هلال احمر نیز در این روزها در زمینه توزیع داروهای تخصصی، دارویی و بهداشتی خدمات ارائه می‌دهد، بیان کرد: سامانه ۱۱۲ نیز آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا را به مردم ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/۲۳۶۳۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads