کد خبر: 198962 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 فوریه 2020 - 17:48

طی بیانیه از سوی امام جمعه خمام اعلام شد؛

نماز جمعه این هفته خمام برگزار نمی‌شود

نمازجمعه فردا، ۹ اسفند در این بخش خمام به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع احتمالی آن برگزار نمی‌شود.

 به گزارش خوبان خبر  نمازجمعه  فردا، ۹ اسفند در این بخش خمام  به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع احتمالی آن برگزار نمی‌شود.

طی بیانیه که از سوی حجت الاسلام حامد اسداله زاده امام جمعه خمام که تصویر آن در اختیار تحریریه  خوبان خبر قرار گرفته است ، عنوان شده است :دیانت و انسانیت در منظومه توحیدی، رابطه ای دو سویه دارند؛ انسان با جان و مال به دفاع از دین می رود و دین هم برای حفظ جان و مال انسان، به مدد او می آید، آنجا که حفظ جان آدمی  قوت می گیرد دین به داد آدم می رسد و با تخفیف در اعمال و مناسک به او آرامش می بخشد.

در ادامه این بیانیه آمده است  طبق تصمیم وزارت بهداشت و رصد کمیته تامین بخش خمام درباره مراقبت های مردم برای مهار ویروس کرونا و مشورت با متخصصین حوزه بهداشت و درمان بخش،  در جهت جلوگیری از بستر سازی این ویروس از طریق اجتماعات، علیرغم اعلام آمادگی ستاد نماز جمعه برای ضدعفونی و پیشگیری های لازم، مجموعه ستاد نماز جمعه بخش به این نتیجه رسیده است که نماز جمعه ۹ اسفند در بخش خمام لغو گردد.

در این بیانیه آمده است: ان شا الله در  آینده نزدیک با همراهی شما مردم #کرونا_را_شکست_خواهیم_داد و از عموم مردم برای عدم برگزاری نماز جمعه در بخش عذر خواهی میکنیم.

در پایان از شما امت فهیم  و  بصیر خواهانیم که برای مصونیت بیماران دعا و با مسئولین و سفیران سلامت که این روزها با جان مدافعتن اهل وطن شدند در مهار این ویروس همکاری نمایید.

اننهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads