کد خبر: 198930 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 فوریه 2020 - 10:16

در گفتگو باخوبان خبر مطرح شد ؛

اماکن عمومی شهر و مدارس خشکبیجار به طور مستمر ضدعفونی می شوند

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه از روز گذشته شستشو و ضد عفونی درمانگاه، مسجد جامع، ساختمان ادارات دولتی،فضای بازی کودکان، تاکسی ها،در دستور کار قرار گرفته است،افزود: این اقدامات بهداشتی به طور مستمر تا اعلام شرایط عادی ادامه خواهد داشت‌.

به گزارش خوبان خبر ؛ صدراله فرخی صبح امروز در حصوص آخرین اقدامات پیشگیری شیوع ویرورس کرونا در شهر خشکبیجار در گفتگو با خبرنگارما، اظهار داشت: در راستای سالم سازی محیط و ایجاد فضایی عاری از میکروب ، اقدامات وسیعی برای ضدعفونی کردن مکان های عمومی توسط پاکبانان آغاز شده است.

شهردار خشکبیجار با بیان اینکه از روز گذشته شستشو و ضد عفونی درمانگاه، مسجد جامع، ساختمان ادارات دولتی،فضای بازی کودکان، تاکسی ها،در دستور کار قرار گرفته است،افزود: این اقدامات بهداشتی به طور مستمر تا اعلام شرایط عادی ادامه خواهد داشت‌.
 
صدراله فرخی با اشاره به اینکه این موادی که همکاران ما برای ضدعفونی در حال استفاده هستند،سمی نیستند و از مخلوطی نظیر آب، وایتکس و الکل تهیه می‌شوند، افزود: همه این فعالیت ها در رستای پیشگیری بوده تا محیطی امن و بهداشتی را برای شهروندان رقم زنیم.
 
همچنین هادی علیجانی در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر از آغاز ضدعفونی کردند مدارس بخش خشکبیجار خبرداد و گفت: طرح ضدعفونی و پاکسازی مدارس بخش برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس آموزش و پرورش بخش خشکبیجار به ویژه مدارسی که به عنوان شعب اخذ رای مورد استفاده قرار گرفته بودند، بعد از اتمام شمارش آراء با انجام فرایند ضد عفونی با هدف ارتقاء بهداشت محیط و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار با اشاره به اینکه او لویت اصلی ما سلامت دانش آموزان است، تصریح کرد: آموزش پیشگیری به دانش آموزان، ضدعفونی تمام مدارس، بررسی وضعیت بهداشت سرویس های بهداشتی و تامین وسایل مورد نیاز مدارس از جمله اقداماتی است که در دستور کاری  اجرایی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا  قرار گرفته است.

 
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads