کد خبر: 198922 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 فوریه 2020 - 09:07

استاندار گیلان تأکید کرد؛

اجرای پروژه های توسعه محور با رویکرد حفظ محیط زیست دنبال شود

استاندار گیلان گفت: راهبرد ما این است در اجرای پروژه های توسعه محور استان، محیط زیست و مواهب طبیعی خدادای، حفظ و صیانت شود.

به گزارش خوبان،ارسلان زارع چهارشنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست گیلان که احمدرضا لاهیجان زاده معاون محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز حضور داشت؛ با تصریح اینکه محیط زیست و حفاظت از آن رکن اساسی همه برنامه های توسعه استان است، افزود: همواره تأکید کرده ام که برخی مسائل گیلان از جمله پسماند، مسئله اول است و نگرش اجتماعی مردم نیز مبتنی بر این موضوع است.

استاندار گیلان موضوع پسماند و مشکلات تالاب انزلی را مسئله ای مهم، ملی و بین المللی خواند و تأکید کرد که مدیرکل محیط زیست استان باید برای ساماندهی آنها، نقش آفرینی موثری ایفا کند.

دکتر زارع با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها گفت: از ظرفیت فعالان زیست محیطی و سازمان های مردم نهاد فعال در این بخش باید بدرستی و شایستگی استفاده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: بارها تأکید کرده‌ام نگاه ما در پیشرفت استان و کشور بر مبنای توسعه پایدار با حفظ محیط زیست است و می کوشیم پروژه‌های عمرانی با حفاظت و صیانت از مواهب طبیعی خدادادی، به پیش رود.

در خاتمه این جلسه با قدردانی از زحمات قربانعلی محمدپور، ساسان کفایی به عنوان مدیرکل جدید حفاظ محیط زیست گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/۳۶۹۸۷
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads