کد خبر: 198909 - تاریخ: چهارشنبه، 26 فوریه 2020 - 16:14

شهردار خمام خبر داد ؛

آغاز ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر شهری خمام

موسی فکور ظهر امروز در حاشیه ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر خمام به خبرنگار خوبان خبر، گفت :  همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن و فضاهای عمومی توسط شهرداری‌ را آغاز کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ موسی فکور ظهر امروز در حاشیه ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر خمام به خبرنگار خوبان خبر، گفت :  همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن و فضاهای عمومی توسط شهرداری‌ را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: شهرداری خمام به همین منظور به جهت آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن ، ادارات شهر ، درهای ورودی مسجد جامع، ایستگاه تاکسی، شهری اقدام کرده است.

شهردار خمام گفت: این اقدام تا زمان اعلام مراجع ذیصلاح برای از بین رفتن رفتن ویروس انجام خواهد شد تا شهروندان خمام بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر تردد کنند.

موسی فکور  با اشاره به اینکه  مواد تشکیل دهنده مواد ضدعفونی از آب و وایتکس تشکیل شده است ، افزود :  بنرها و اطلاعیه‌های عمومی در خصوص کرونا در سطح شهر نصب خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ، گیلان بعد از قم دومین کانون انتشار ویروس در کشور شناخته شد. بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکنون ۴ مورد ابتلای به کرونا در گیلان تایید شده که دو نفر از آنها جان باخته  و دو نفر بهبود یافته اند و بیش از ۷۰ مورد مشکوک نیز آزمایش گرفته شده و نمونه برای تشخیص به تهران ارسال شده است.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads