کد خبر: 198795 - تاریخ: یکشنبه، 23 فوریه 2020 - 18:15

از روز گذشته انجام شد

تشکیل گشت های ویژه نظارت بر داروخانه ها در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی در گیلان از تشکیل گشت های ویژه برای نظارت بر داروخانه خبر داد و گفت: با احتکار و گران فروشی در زمینه مواد ضدعفونی کننده و ماسک برخورد قاطع می شود.

به گزارش خوبان ، منصور انصاری اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار کالاهای بهداشتی به ویژه مواد ضد عفونی کننده و ماسک با توجه به شیوع ویروس کرونا گشت‌های ویژه از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این گشت‌ها از روز گذشته با حضور سرزده در داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های لوازم بهداشتی با هر گونه گران فروشی و احتکار در این زمینه برخورد می‌کنند، گفت: در این رابطه به بسیاری از داروخانه‌ها تذکر داده و حتی پرونده‌هایی نیز در این مورد تشکیل شده و بدون نوبت رسیدگی می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه یکی از مواردی که در این میان باید آن توجه شود این بوده که بسیاری از داروخانه ماسک و سایر لوازم بهداشتی را گران خریده و با سود تعیین شده مجبور به گران‌تر فروختن هستند، تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در گشت‌های صورت گرفته شده برخی از داروخانه علاوه بر تذکر ملزوم به فروش موارد فوق موجود در داروخانه‌های خود شده اند، ادامه داد: همه باید با توجه به شرایط موجود در جامعه و اضطراب و ترس شهروندان از این ویروس با نظارت و پیگیری درست و در دسترس قرار دادن ماسک و مواد ضدعفونی کننده و سایر ملزومات و اطلاع رسانی مکان‌ها به تعزیرات زمینه نظارت بهتر و ایجاد آرامش در سطح شهر را فراهم کنند.

انتهای پیام/۸۵۲۰
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads