کد خبر: 198767 - تاریخ: یکشنبه، 23 فوریه 2020 - 09:25

با هر مدیر که مقابل تصمیمات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بایستد، برخورد قضایی می شود

حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مقابله با ویروس کرونا

نشست ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان، دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین جمعی از روسای بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان در سالن شهید بهشتی دادگستری گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان عصر امروز در نشست ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از روسای بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان برگزار شد، اظهار داشت: نیاز است تا به نگرانی های بوجود آمده در بین مردم در خصوص انتشار ویروس کرونا سریعا پاسخ داده شود.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با تاکید بر اینکه نباید در برخورد با این بیماری مانند شرایط عادی عمل کنیم، تصریح کرد: باید با تلاش بیشتر و بسیج همه امکانات به جنگ بیماری کرونا رفته و به مردم این اطمینان را بدهیم که توانایی مقابله با آن را داریم.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی از حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از تصمیمات و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: با هر مدیر در هر سطحی  که بخواهد در مقابل تصمیمات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای مسئول مقابله با این بیماری بایستد، برخورد قضایی می شود.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان از نهادهای نظارتی خواست تا فضای مجازی را برای جلوگیری از انتشار شایعات رصد کنند و تاکید نمود: عدم بیان واقعیات از کانال های رسمی موجب داغ شدن بازار شایعات می شود و نیاز است تا مدیران مسئول واقعیات را صادقانه با مردم در میان بگذارند.

 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads