کد خبر: 19876 - تاریخ: چهارشنبه، 27 فوریه 2013 - 16:24

عیدی فرهنگیان شاغل و بازنشسته واریز شد

خوبان خبر: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت «عیدی» فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت عیدی فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد و گفت: اضافه تدریس فرهنگیان تا پایان دی ماه پرداخت شده است و پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز در حال پیگیری است.

علی فرهادی اظهار کرد: عیدی شاغلان و فرهنگیان سراسر کشور پرداخت شده و آموزش و پرورش در این خصوص بدهی به فرهنگیان ندارد. همچنین اضافه تدریس فرهنگیان نیز که مربوط به ماه‌های آبان، آذر و دی‌ماه بود نیز به طور کامل پرداخت شده است.

وی درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی نیز گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در هر دستگاه منوط به تامین اعتبارات مربوط به آن است و آموزش و پرورش نیز شامل این قانون می‌شود که رییس جمهور و دولت پیگیر این موضوع هستند و مقرر شده بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان امسال و بخشی نیز اوایل سال 92 پرداخت شود.

به گفته فرهادی، آموزش و پرورش حقوق اسفندماه فرهنگمیان را نیز در موعد مقرر پرداخت خواهد کرد و هیچگونه کمبودی از لحاظ منابع مالی برای حقوق اسفندماه وجود ندارد.

وی درباره عدم پرداخت حق‌الزحمه معلمانی که در برگزاری امتحانات نهایی حضور داشتند نیز گفت: این مطالبه معلمان با توجه به فرایند جمع‌آوری لیست و محاسبه و تامین منابع آن در سال 92 پرداخت خواهد شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads