کد خبر: 198713 - تاریخ: جمعه، 21 فوریه 2020 - 11:19

استاندار گیلان ؛

حضور ارزشمند مردم در انتخابات، زمینه‌ساز توسعه گیلان و ایران است

استاندار گیلان پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: حضور ارزشمند مردم در انتخابات، زمینه ساز توسعه گیلان و ایران است

به گزارش خوبان ، ارسلان زارع صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انداختن رای خود به صندوق شعبه شماره ۱ در میدان شهدای ذهاب رشت، در گفت و گو خبرنگاران، مهمترین پیام حضور مردم با عزمی راسخ در همه رویداد سیاسی و جشن های ملی را اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: براساس گزارش‌های رسیده از حوزه‌های انتخابیه استان، از نخستین دقایق آغاز رأی گیری شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای هستیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، رویدادهای مهم سیاسی-اجتماعی و نیز انتخابات‌ ها به ویژه مجلس شورای اسلامی از پیشتازان بودند، افزود: از همه شهروندان گیلانی در خواست می‌شود که در ساعات اولیه شروع فرآیند رأی گیری به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی آگاهانه و مؤثر خود را به صندوق بیاندازد.

زارع حضور ارزشمند مردم در انتخابات را زمینه ساز توسعه استان و کشور دانست و تصریح کرد: این حضور، ضریب امنیت و تقویت انسجام ملی را بالا برده و موجبات ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مشارکت مردم گیلان در انتخابات همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده، ادامه داد: مردم شریف، هوشیار و آگاه گیلان همانند ادوار گذشته این بار هم حضور حماسی خواهند داشت.

زارع با بیان اینکه استانداری، فرمانداری و بخشداری ها وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند، افزود: اقدامات لازم بر اساس فرآیند روز شمار انتخابات انجام گرفته و در جریان است.

وی گفت: همه عوامل اجرایی و نظارتی پس از دستور آغاز فرآیند رأی گیری در دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رای استان کار اخذ رأی مردم را آغاز و بر آن نظارت دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه علیرغم بارش برف ومشکلات ناشی از آن، هیچ گونه قطعی در ارتباطات نداریم، خاطرنشان کرد: فرآیند اجرای انتخابات به صورت آنلاین قابل رصد است.

استاندار گیلان افزود: مردم از سلامت انتخابات اطمینان داشته باشند و با حضور خود در شعب اخذ رای ، حضور پرشور خود در این رویداد ملی را به نمایش بگذارند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads