کد خبر: 198615 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 فوریه 2020 - 15:39

فرمانده انتظامي استان گيلان ؛

کشف بیش از ۷ میلیارد کالای قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، سردار “عزیزاله ملکی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه قاچاق لوازم خانگی در سطح شهرستان رشت فعالیت می کند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انباری که متهم اقدام به دپو کالای قاچاق در آن کرده بود را در شهر رشت شناسایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۴۳۳ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق از قبیل کولر، اتو، ماشین لباسشویی، ظروف تزئینی و دکوری و لوازم آرایشی را کشف کردند.

سردار ملکی با بیان اینکه در این راستا متهم ۵۵ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.*


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads