کد خبر: 198607 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 فوریه 2020 - 09:21

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان ؛

بهره گیری از فناوری هسته ای ظرفیتی برای کارآفرینی و نیاز گیلان است

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : بهره مندی از فناوری های هسته ای در راستای تولید ثروت و فرصت های جدید کار آفرینی یک نیاز و ضرورت جدی برای این استان است.

به گزارش خوبان، یونس رنجکش در کمیته بررسی طرح های سرمایه گذاری با محوریت فناوری های هسته ای در گیلان اضافه کرد : این استان از شرایط لازم برای استقرار زیر ساخت ها و امکانات این گونه فناوری ها برخوردار است.
وی ادامه داد : استقرار اینگونه طرح های سرمایه گذاری موجب گشوده شدن پنجره های جدید با توجه به بسترهای موجود در زمینه بازار هدف و منابع انسانی متخصص در زمینه اشتغال و کارآفرینی های جدید خواهد شد.
وی افزود : شرایط اقلیمی و جغرافیایی گیلان و نوع کالاها و خدمات قابل ارائه در این استان در زمینه های متنوع کشاورزی، صنایع، پزشکی و سایر موارد می تواند موجب ایجاد بازارهای کار جدید با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های  هسته ای باشد.
به گفته وی، دستگاههای اجرایی استان با بررسی های همه جانبه در راستای تامین اهداف استانی و ملی می توانند در ایجاد بسترهای بهتر استقرار تاسیسات مربوطه بسیار موثر باشند.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرایط مناسب برای استقرار این واحدها در استان وجود دارد و دستگاههای اجرایی مرتبط بویژه مراکز علمی و دانشگاهی می توانند، مشارکت جدی در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads