کد خبر: 198582 - تاریخ: دوشنبه، 17 فوریه 2020 - 12:15

مدیرکل بهزیستی گیلان مطرح کرد:

عضویت ۳۵۸ زن گیلانی در گروه های خودیار/ پرداخت ۲۳ میلیارد تسهیلات

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به عضویت ۳۵۸ زن بی سرپرست، بد سرپرست و خودسرپرست در گروه های خودیار، گفت: تاکنون ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات به این گروه پرداخت شده است.

به گزارش خوبان خبر ،  حسین نحوی نژاد در این باره با اشاره به اینکه طرح تأمین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی از سال ۹۲ با مشارکت بهزیستی، بانک کشاورزی و مؤسسه بین المللی تاک آغاز شده است، گفت: این طرح برای توانمند سازی، بهبود معیشت، فقرزدایی و ایجاد کسب و کار در جامعه هدف به ویژه زنان بد سرپرست، خود سرپرست و بی سرپرست اجرا شده است.

نحوی نژاد افزود: این طرح در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، فومن، رودسر و رضوانشهر با هدف توانمند سازی افراد مستعد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۸ گیلانی به ویژه زنان بی سرپرست، بد سرپرست و خود سرپرست عضو گروه‌های خودیار هستند، گفت: از سال ۹۲ تاکنون حدود ۹ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق پس انداز مؤسسه بین المللی تاک و حدود ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بانک کشاورزی به گروه‌های هدف پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه با اعطای این میزان تسهیلات ۲ هزار و ۲۳۱ شغل در استان ایجاد شده است، افزود: این مشاغل در زمینه کشاورزی، صنایع دستی، خدماتی و گردشگری ایجاد شد.

کد خبر 4854820
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads