کد خبر: 19857 - تاریخ: چهارشنبه، 27 فوریه 2013 - 11:11

برگزاری جلسه شورای ترافیک بخش خمام

بخشدار خمام در این جلسه اظهار نمود: باید با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب، وضعیت ترافیک شهر خمام را بهبود بخشیم.

به گزارش خوبان، جلسه شورای ترافیک بخش خمام صبح روز دوشنبه(1391/12/7)، با حضور نیک فهم رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رشت، سرگرد رضا محبوب جانشین پلیس راه استان، پور هادی سرپرست شهرداری خمام و جمعی از مسئولین بخش و به ریاست حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.
در این جلسه بخشدار خمام طی سخنانی اظهار داشت: شورای ترافیک عهده دار مسئولیت خطیری است و انجام وظایف و برنامه ریزی شورا در کاهش تصادفات تاثیر فراوان دارد.

DSC04386
استقامتی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از مشارکت مردم در کارها، استفاده از توانمندی های جمعی و بکارگیری افراد خلاق و کارآمد را در کاهش مشکلات ترافیکی موثر دانست.
وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر خمام با برنامه ریزی منظم و بکارگیری امکانات موجود تلاش می کنیم تا با استفاده از نظریه های کارشناسی برای رفع موانع ترافیکی، گام های مثبتی در آغاز سال جدید در جهت رفاه حال شهروندان خمامی برداریم.

DSCF4690
بخشدار خمام در انتهای سخنانش در زمینه اهمیت طرح ترافیک درون شهری افزود: در تلاشیم با افزایش ضریب ایمنی راههای روستایی، شناخت نقاط حادثه خیز، نصب علائم راهنمایی و رعایت کلیه موارد فنی آرامش را برای مسافرین نوروزی و شهروندان فراهم آوریم. طرح جامع ترافیکی درون شهری باید مهندسی شود تا بتوانیم گام های موثری را در جهت برون رفت از مسائل ترافیکی شهر خمام برداریم.
در ادامه نیز هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان داشتند.

DSC04383 DSC04396 DSCF4669

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads