کد خبر: 198566 - تاریخ: یکشنبه، 16 فوریه 2020 - 19:33

استاندار گیلان؛

رسالت مهم رسانه‌ها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

مسؤولان برگزاری انتخابات در گیلان رسالت مهم رسانه‌ها را ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم دوره مجلس شورای اسلامی برشمردند و از الکترونیکی شدن احراز هویت رأی‌دهندگان خبر دادند.

بخه گزارش خوبان، عصر امروز نشست خبری رئیس ستاد انتخابات گیلان با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رسالت مهم رسانه‌ها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین فرآیند و رکن توسعه سیاسی و استقرار و استمرار همه نظام‌های مردم‌سالار است، اظهار کرد: مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها تنویر افکار عمومی در همه ابعاد ازجمله در رویدادهای سیاسی و اجتماعی است.

ارسلان زارع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بزرگ‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی پیش رو برشمرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه، امن و با حضور حداکثری اولویت ارکان نظام، رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و‌ ملت بزرگ ایران است و ازاین‌رو آماده‌سازی افکار عمومی موضوع مهمی است که مستقیماً بر عهده اصحاب رسانه است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در رصد، پوشش و‌ نشر اخبار حوزه انتخابات بیان کرد: اصحاب رسانه در تسهیل خدمت به مردم کمک شایانی به خادمان دولت و نظام کرده‌اند که اوج این کمک رسانه‌ها در دهه فجر مشهود بود.

زارع با تأکید بر اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و امن تأکید ما به فرمانداران، بخشداران و سایر متصدیان اجرایی است، گفت: سلامت، رقابت و امنیت و مشارکت حداکثری از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها در انتخابات پیش رو است و نقش رسانه‌ها در تحقق مشارکت حداکثری و رقابت سالم بسیار بیشتر است.

وی با بیان اینکه دولت برای آزادی و فعالیت گسترده رسانه‌ها اهمیت قائل است و تلاش کرده فضای امنیتی را از رسانه‌ای دور کند، افزود: هرچقدر بیشتر بتوانیم زمینه فعالیت رسانه‌ها را فراهم کنیم زمینه توسعه گیلان بیشتر فراهم می‌شود.

استاندار گیلان با ابراز امیدواری از حضور حداکثری گیلانیان در انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری گیلانیان در دورهای پیشین از متوسط کشوری پایین‌تر نبوده و امیدواریم حضور در انتخابات پیش رو بیشتر از پیش شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads