کد خبر: 198548 - تاریخ: یکشنبه، 16 فوریه 2020 - 08:48

موافقت معاون وزیر راه با استعفای مدیرکل راهداری استان گیلان

مقام مسئول سازمان راهداری از موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی با استعفای پیش از موعد مدیرکل راهداری استان گیلان به دلیل شدت گرفتن بیماری خبر داد.

به گزارش خوبان، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر برکناری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از سوی استاندار این استان منتشر می‌شود. این در حالی است که پیگیری‌ها حاکی از آن است محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری گیلان به دلیل بیماری درخواست بازنشستگی پیش از موعد را داشته است.

منصور فخاران مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این‌باره به تسنیم، گفت: با شدت گرفتن بیماری آقای بازک‌کار که با آغاز سنگین برف در استان گیلان همزمان بود، وی درخواست بازنشستگی پیش از موعد را به معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد که با آن موافقت شد.

وی ادامه داد:‌ مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دلیل شدت گرفتن بیماری و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم استعفا داد. وی ۲۸ اسفندماه امسال بازنشسته می‌شد که حدود یکماه زودتر خواستار بازنشستگی شد.

فخاران با اشاره به این‌که تا تعیین تکلیف پست مدیرکل راهداری استان، معاون فنی به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب شده است، افزود: آقای نازک‌کار با حکم رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تا زمان بازنششتگی (۲۸ اسفند ۹۸) به‌عنوان مشاور سازمان در روسازی آسفالت منصوب شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads