کد خبر: 198519 - تاریخ: شنبه، 15 فوریه 2020 - 16:03

به میزبانی خمام ؛

تیم و نفرات برتر مسابقات تک‌حرکت پرس‌سینه و تک‌حرکت ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان معرفی شد

مسابقات تک‌حرکت پرس‌سینه و تک‌حرکت ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان تحت عنوان گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی روز جمعه به میزبانی خمام با معرفی تیم و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خوبان خبر؛مسابقات تک‌حرکت پرس‌سینه و تک‌حرکت ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های استان گیلان تحت عنوان گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی روز جمعه به میزبانی خمام با معرفی تیم و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 در این دوره از رقابت ها،۴۱۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی ، در رده‌ی سنی نوجوانان تیم  عقاب لشت‌نشاء به مقام اول،معراج رشت و پاور رشت عناوین دوم تا سوم کسب کردند.

در رده‌ی سنی جوانان ، تیم های  عقاب لشت‌ نشاء، رضازاده صومعه‌سرا و آریانای خمام عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص داد،در رده‌ی سنی بزرگسالان ، تیم  تخت جمشید رشت در سکوی نخست ایستاد و تیم های  پاور رشت و نام‌ آوران رشت نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و نیز و در در رده‌ی سنی پیشکسوتان ، هیات انزلی به مقام اول، عقاب لشت‌نشاء در مکان دوم قرار گرفت  و سعدی رشت مقام سوم را تصاحب کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مهدی همرنگ در وزن ۶۷ کیلوگرم جوانان و شاهین علیزاده در وزن ۷۵ کیلوگرم در ده سنی بزرگسالان مدال طلای رشته پرس‌سینه را به خود اختصاص دادند، همچنین در رده سنی رشته ددلیفت بزرگسالان مجید نیک در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال طلای را کسب کرد.

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads