کد خبر: 198448 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 فوریه 2020 - 18:10

احتمال طغیان رودخانه ها در گیلان

مازیار غلامی روز پنجشنبه افزود : نقشه های هواشناسی در حال حاضر نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و وزش باد جنوبی و گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها منطقه است که در این شرایط احتمال وقوع بهمن و بالا آمدن رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.

به گزارش خوبان خبر ، مازیار غلامی روز پنجشنبه افزود : نقشه های هواشناسی در حال حاضر نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و وزش باد جنوبی و گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها منطقه است که در این شرایط احتمال وقوع بهمن و بالا آمدن رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی گفت : به تدریج از اواخر وقت پنجشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین و نفوذ موج ناپایدار تراز میانی جو شرایط برای کاهش دما، افزایش ابر، وزش باد و بارندگی (ارتفاعات و دامنه ها بارش برف) تا اوخر وقت جمعه مهیا می باشد.

وی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز جمعه؛ نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دماو در برخی ساعات بارندگی توام با وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و اواخر وقت کاهش ناپایداری و برای روز شنبه قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط یخبندان و به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود.

غلامی بیشینه و کمینه دمای هوای استان را طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب در تالش با ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و دیلمان، جیرنده و ماسوله با هفت درجه زیر صفر عنوان کرد.

وی تصریح کرد : بیشینه و کمینه دمای هوای استان نیز طی شبانه روز گذشته در رشت به ترتیب هشت درجه و سه درجه بالای صفر ثبت شده است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads