کد خبر: 198277 - تاریخ: دوشنبه، 10 فوریه 2020 - 13:45

در گفتگو با شهردار و رئیس اداره برق خمام مطرح شد ؛

آمادگی کامل شهرداری خمام برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف / قطعی‌های برق در برخی از مناطق خمام به‌زودی مرتفع می‌شوند

شهردار خمام از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری شهرداری و آتش‌نشانی برای مدیریت بحران احتمالی برف خبر داد. 

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری شهرداری و آتش‌نشانی برای مدیریت بحران احتمالی برف خبر داد. 

موسی فکور با بیان اینکه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری بر لزوم بازگشایی و بازنگاه‌داشتن مسیرهای شهری توسط خودروهای برف‌روب تاکید شده و مسیرها و رانندگان این‌خودروها مشخص گردیده‌اند، عنوان کرد : ۹ دستگاه خودروی شهرداری آماده به‌کار بوده، که ۳ دستگاه به تیغه‌ی برف‌روب مجهز گردیده و خودروهای مذکور از ساعت ۳ بامداد مشغول تردد و بازگشایی راه‌ها هستند.

وی بر لزوم پارک‌نکردن خودروها در حاشیه خیابان‌ها تاکید کرده و از شهروندان برای بازگشایی معبرهای فرعی دعوت کرد.

قطعی‌های برق در برخی از مناطق خمام  به‌زودی مرتفع می‌شوند

رییس اداره برق خمام با بیان اینکه قطعی در محدوده برخی‌از پست‌های توزیع مرتبط با اتفاقات بوده، عنوان کرد : زیرساخت‌های برق پایدار بوده و قطعی برق در مناطقی همچون محدوده پارک سردارجنگل، کوچه سعادت، کوچه یاس، گورابجیرصحرا، فشتکه و … به‌دلیل مسائلی مانند افتادن درختان یا پاره‌شدن سیم‌ها می‌باشد، که به‌زودی برطرف می‌گردد.
رضا جاهد درخصوص برخی گلایه‌ها از اشغال‌بودن خطوط این‌اداره، گفت : با توجه به تماس‌های متعدد شهروندان، درحال حاضر ۳ اپراتور برای ۳۴۴۲۲۵۱۱ واحد اتفاقات و حوادث در نظر گرفته شده و پاسخگوی مشترکین می‌باشند.

منبع : خمام نیوز

انتهای پیام/۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads