کد خبر: 198211 - تاریخ: یکشنبه، 9 فوریه 2020 - 17:29

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، انجام شد:

بهره برداری از ۱۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه در بخش خشکبیجار

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، چند پروژه عمرانی و عام المنفعه در بخش خشکبیجار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت  به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان خبر ،  همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، چند پروژه عمرانی و عام المنفعه در بخش خشکبیجار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت  به بهره برداری رسید.

پروژه های عمران شهری شامل آسفالت معابر شهری و رونمایی از تابلوی ورودی شهر خشکبیجار با اعتبار ۵۶۰ میلیون تومان، ۶ واحد مسکن مددجویان و محرومین با اعتباری بالغ بر ۲۵۶ میلیون تومان، ۴ پروژه تقویت شبکه برق رسانی با اعتبار ۸۹۳ میلیون تومان و پروژه باشگاه ورزشی بدنسازی روستای جیرکویه با اعتبار ۲میلیارد تومان از جمله پروژه هایی بود که با حضور مسئولان شهرستان رشت و بخش خشکبیجار به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

بخشدار خشکبیجار در حاشیه افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه در دهه مبارک فجر ۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح این بخش به بهره برداری رسیده است، افزود: این پروژه ها شامل تقویت شبکه برق رسانی، نوسازی مدارس، عمران شهری، مسکن مددجویان، آبرسانی، گردشگری و اشتغالزایی بوده است.

سید رضا صفوی ادامه داد: جهت بهره برداری این پروژه های قریب به ۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و از این طریق برای ۶۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

گفتنی است بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی راه اندازی شده در محوطه شهرداری خشکبیجار، ادای احترام به گلزار شهدای گمنام بخش خشکبیجار  و بازدید از ستاد مدیریت بحران و ماشین آلات برف روبی بخش خشکبیجار از دیگر برنامه های نهمین روز دهه مبارک فجر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان رشت بود.

 

انتهای پیام/۲۵۸۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads