کد خبر: 19817 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 فوریه 2013 - 13:03

کشاورز، سرپرستی فرمانداری لاهیجان را بر عهده گرفت

خوبان خبر: در مراسم مذکور رضا کشاورز سرپرست فرمانداری لاهیجان معرفی و از تلاش‌های محمد آقاجانزاده قدردانی شد.آقاجانزاده اکنون معاون عمرانی استاندار گیلان شده است.

به گزارش خوبان به نقل ازفارس، معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را امانتی بزرگ برای خدمتگزاران نظام دانست.

محمد اکبرزاده پیشرفت و آبادانی کشور را از اهداف خدمتگزاری مسئولان نامید و اظهار کرد: خدمت برای مردمی که در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر هستند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند حداقل انتظار است.

وی قدرشناسی عمیق ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند خواند و افزود: این روحیه نشاط و شادابی در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بارها به نمایش گذاشته شد.

این مسئول، آخرین حضور پرشور مردم را در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن‌ماه امسال ذکر کرد و یادآور شد: برای چنین مردمی خدمت صادقانه حداقل انتظار از مسئولان است.

اکبرزاده به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: راهپیمایی بزرگ و با‌شکوه 22 بهمن‌ماه نویدبخش انتخاباتی پرشور است.

در مراسم مذکور رضا کشاورز سرپرست فرمانداری لاهیجان معرفی و از تلاش‌های محمد آقاجانزاده قدردانی شد.

آقاجانزاده اکنون معاون عمرانی استاندار گیلان شده است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads