کد خبر: 198114 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 فوریه 2020 - 18:45

هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بارش برف و باران در راه گیلان | کاهش ۱۰ تا ۲۰ درجه‌ای دمای هوای استان

هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی روزهای یکشنبه (عصر و شب) لغایت صبح سه‌شنبه هفته آینده روند کاهش دما بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سلسیوس در استان گیلان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خوبان؛ هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی روزهای یکشنبه (عصر و شب) لغایت صبح سه‌شنبه هفته آینده روند کاهش دما بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سلسیوس در استان گیلان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت بارندگی و وزش باد(گاهی شدید و خیلی شدید)، بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها، برف در نواحی جلگه‌ای رخ می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است: احتمال آبگرفتگی، مه آلود بودن هوا، لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای و مواج بودن دریا وجود دارد.

هواشناسی گیلان توصیه کرد: بخش‌های مختلف کشاورزی، نظیر باغداران (مرکبات، گلخانه‌داران، مرغ‌داری‌ها، پرورش دهندگان ماهی و… تمهیدات لازم را بعمل آورند.

همچنین در این اطلاعیه تأکید شد که با توجه به کاهش محسوس دما، افزایش مصرف سوخت و حامل‌های انرژی پیش‌بینی می‌شود. بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت های آب و برق، راه و شهرسازی، سازمان آتش‌نشانی، فرودگاه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای، سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه و راهور، نیروهای نظامی و انتظامی و… با توجه به این اطلاعیه، توصیه‌های کارشناسی صادر نموده و برنامه‌ریزی‌های لازم را بعمل آورند.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads