کد خبر: 198112 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 فوریه 2020 - 18:42

تأیید صلاحیت یکی از نمایندگان فعلی گیلان؛ یک کاندیدا با وصول مدارک جدید رد صلاحیت شد

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم در گیلان از تأیید صلاحیت یکی از نمایندگان فعلی استان خبر داد و گفت: شورای نگهبان یک کاندیدا را در گیلان به واسطه رسیدن مستندات و مدارک جدید رد صلاحیت کرده است.

به گزارش خوبان، احمد قنبریان ، با بیان اینکه مجموعاً ۵ نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس در استان گیلان توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند اظهار داشت: صلاحیت یکی از نمایندگان فعلی استان گیلان توسط شورای نگهبان تأیید شد.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان عنوان کرد: یکی از کاندیداهای انتخاباتی در استان گیلان هم که در مراحل اعلام نظر قبلی صلاحیتش تأیید شده بود به دلیل وصول یکسری مدارک و مستندات جدید رد صلاحیت شد.

قنبریان از تعیین تکلیف و تأیید صلاحیت نماینده فومن و شفت در مجلس توسط شورای نگهبان خبر داد و تصریح کرد: از مراحل قبلی سه نفر تعیین تکلیف نشده بودند که یکی از این افراد ردصلاحیت شد و ۲ نفر کاندیدای باقیمانده نیز بر اساس نظر شورای نگهبان تأیید شدند.

وی با بیان اینکه ۳ نفر جدید نیز به لیست تأیید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس یازدهم در استان گیلان اضافه شده است ابراز داشت: این کاندیداها از جمله افرادی بودند که بر اساس یکسری دلایل صلاحیت آنان برای شرکت در انتخابات مجلس در استان گیلان احراز نشده بود.

قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گیلان انتخابات را نماد مشارکت مردم خواند و گفت:‌ هر نظام سیاسی شرایط تعریف شده‌ای دارد و بر همین اساس ماده ۲۷ قانون انتخابات جمهوری اسلامی ایران نیز شرایط انتخاب‌کنندگان را مشخص کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۶۱۴/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads