کد خبر: 19805 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 فوریه 2013 - 10:42

ترکیب کابینه‌ام نهایی شد/ دیگر گذشت نمی‌کنم

خوبان خبر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرگز به خاطر کاندیداتوری احتمالی هاشمی و خاتمی کنار نمی‌کشم.

به گزارش خوبان به نقل از جهان، محسن رضایی در حاشیه نشستي دانشجویی در گفت‌وگوی کوتاهي اظهار داشت: هر چند سال 84 عقب کشیدم و سال 88 نیز بعد از جبهه‌بندی کاندیداها وارد انتخابات شدم، اما این بار مصمم و جدی هستم تا در صحنه رقابت حاضر باشم.
فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: هرگز حاضر نیستم به خاطر کاندیدای دیگر کنار بکشم یا بخواهم میدان را برای دیگران خالی بگذارم چرا که تاکنون بنده و برادرانم از این گذشت‌ها زیاد کردیم و دیگر به هیچ وجه به نفع کاندیدای دیگر کنار نمی‌روم.
رضایی در پاسخ به سئوالی در زمینه اعلام تیم و کابینه احتمالی ریاست جمهوری آینده خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه عجله نکنید چرا که هر کار استراتژی خود را می‌طلبد و بنده تیمی را انتخاب کردم تا با تکیه بر آن بتوانیم از مشکلات اقتصادی و مسایل تحریم عبور کنیم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: قطعاً در کابینه و تیم بنده از دولت‌های گذشته و حتی دولت احمدی‌نژاد افرادی حاضر هستند و سعی می‌کنم بدون نگاه و توجه به جبهه‌بندی سیاسی افراد توانمند را در این حوزه به کارگیری کنم.
وی در مورد هزینه انتخاباتی نیز بیان کرد: مردم باور داشته باشند که هزینه انتخابات بنده را برخی از دلسوزان و عموم علاقمندان تأمین می‌کنند و تاکنون ریالی از این بابت هزینه نکردیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت ساختمان انتهای خیابان صیاد در تهران ادامه داد: این ساختمان چهار طبقه برای کارهای غیردولتی و دفتر ارتباطات مردمی در نظر گرفته شده که فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی را در این محل انجام می‌دهم.

 

انتهای پیام/113


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads