کد خبر: 198026 - تاریخ: چهارشنبه، 5 فوریه 2020 - 13:05

مدیرکل راهداری گیلان ؛

۱۵ سامانه هوشمند رصد تردد تا سال آینده در گیلان راه اندازی می شود

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به نصب ۵۲ سامانه هوشمند رصد تردد در طول راه های استان، گفت: تا پایان بهار سال آینده ۱۵ سامانه دیگر راه اندازی و نصب می شود.

 به گزارش خوبان، محمدرضا نازک کار پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ۱۵ کیلومتر آسفالت و روکش راه‌ها و دو دستگاه پل شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان برای دهه فجر امسال از ۳۲ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بهره برداری می‌کند.

نازک کار در ادامه با اشاره به بهره برداری از دو باب مجتمع خدمات رفاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: در این ایام شاهد بهره برداری از ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌ها در سطح استان گیلان خواهیم بود.

وی یکی از محورهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را مکانیزه کردن نظارت تردد خودروها دانست و ادامه داد: امروز نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم با این حجم از خودور پلیس با نیروی انسانی بتوانند نظارت کند به همین منظور ۵۲ سامانه هوشمند رصد تردد در طول راه‌های استان گیلان نصب و راه اندازی شده است.

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به وجود ۲۲ سامانه تصویری، افزود: تا پایان بهار سال آینده ۱۵ سامانه دیگر نیز در سطح راه‌های استان راه اندازی و نصب می‌شود.

کد خبر 4845372

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads