کد خبر: 19801 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 فوریه 2013 - 10:36

هم زمان با نزدیکی ایام انتخابات؛

یکی ترمز قطار جابجایی های استانداری را بکشد!!

خوبان خبر: ای کاش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا، لوکوموتیوران قطارمدیریت ارشد استان ترمز شتاب جابجایی ها را می کشید و اراده ی خود را بیشترصرف تعامل با مدیران موجود معطوف می نمود.

به گزارش خوبان به نقل از سایت احرار گیل، پس از روی کار آمدن مهندس کیهان هاشم نیا بعنوان استاندار گیلان ، انتظارمی رفت تا با بهره گیری از نظرات همه دلسوزان استان ، طیف ها و سلایق مختلف و نیزشناختی که از مدیران بومی استان دارند با دست نزدن به ترکیب مدیریتی استان و یا انجام حداقل تغییرات ، انسجام نوع مدیریت بومی را تحقق بخشند . ولی اخراج فله ایی 23مشاور استانداری ، عزل شتابزده مهندس رضوانی معاون سیاسی امنیتی استاندار که حتی اجازه تعیین نفر جایگزین به وی داده نشد و نیز جابجایی گسترده فرمانداران ، مدیران کل و حتی بخشداران استان این شائبه را نزد گروه های سیاسی استان بوجود آورد که این جابجایی ها نمی تواند براساس اصول مدیریتی و توانایی افراد صورت گرفته باشد! . بویژه اینکه در اکثر جابجایی ها حضور افراد نزدیک به یک طیف خاص بیشتر چشم نوازاست .

ای کاش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا، لوکوموتیوران قطارمدیریت ارشد استان ترمز شتاب جابجایی ها را می کشید و اراده ی خود را بیشترصرف تعامل با مدیران موجود معطوف می نمود. با این حال شنیده می شود که این نوع جابجایی ها از دید و نظر اتاق فکر ظاهرالصلاح ها از رونق نیفتاده و قراراست آقایان: اسفند قاسمی بجای دکتر حمید نیکرودر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی ، صفرعلی کریمی فرماندار بازنشسته وسابق شهرستان لنگرود بجای خسرو صادقی در معاونت پشتیبانی و منابع نیروی انسانی استانداری گیلان ، سعید طاهری بجای عزیزعزیزی دراداره کل امور اجتماعی استانداری ایفای نقش کنند .

در این مقال در ارتباط با شخصیت افراد گردش کار شده خیلی قصد ورود نداریم که هرکدامشان واجد احترام هم هستند ،

ولی چند سئوال مطرح است که :

1- در جایی که بسیاری از جوانان تحصیل کرده استان با داشتن عائله بیکارند ، آیا فراخوان بازنشتگان و سپردن مسئولیت های کلیدی به افراد بازنشسته متصل به برخی بیوت معنوی استان سزاواراست و صحیح ؟!

2- تا کی و چه زمانی این جابجایی ها ادامه دارد ؟

3- این جابجایی ها چه سطحی را شامل می شود ؟( اگر سطحی باقی مانده باشد) با توجه به اینکه انتخابات شواهای اسلامی روستا هاهم در آینده برگزار می گردد آیا این جابجایی ها شامل دهیاران هم می شود؟!

4- با توجه به ضرورت ایجاد بستری آرام ومناسب برای برگزاری انتخابات آینده ، این جابجایی های سئوال برانگیز موجب التهاب در بدنه مدیریتی استان و نیز جامعه نمی شود؟!

5- آیا در زمان کوتاه باقی مانده تا انتخابات مهم خرداد92 مدیران منصوب شده قدرت شاخت کافی محیط و بکارگیری توانایی های آن را دارا می باشند ؟ ! و…. این حکایت همچنان باقی است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads