کد خبر: 197921 - تاریخ: یکشنبه، 2 فوریه 2020 - 17:29

استاندار گیلان ؛

افزایش هزار تنی تولید مرغ گوشتی در گیلان/ایجاد ۱۳۵ فرصت شغلی

استاندار گیلان با اشاره به افزایش میزان مرغ گوشتی تولیدشده در استان گیلان گفت: خوشبختانه با افتتاح این واحد بزرگ تولید مرغ در شهرستان آستانه‌اشرفیه میزان مرغ گوشتی تولیدشده استان از ۶ هزار و ۵۰۰ تن به هفت هزار و ۵۰۰ می‌رسد.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های صنعتی و کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر ایجان انگیزه برای سرمایه‌گذاران برای بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و جوانان ایجاد اشتغال و افزایش آن در جامعه است و برای رساندن بیکاری به هشت درصد باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی موجود بهره ببریم.

وی با اشاره نقش افتتاح واحدهای تولیدی در افزایش اشتغال در جامعه گفت: باید با ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران به ایجاد واحدهای تولیدی در استان کمک کرده و با فراهم آوردن شرایطی واحدهای تولیدی را به حداکثر راندمان خود برسانیم تا میزان اشتغال افزایش پیدا کند.

استاندار گیلان افتتاح واحد تولید مرغ گوشتی را برای استان گیلان مفید دانست و افزود: برای افتتاح واحدهای مرغداری ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای ۱۳۵ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

زارع با اشاره به افزایش میزان تولید مرغ گوشتی در استان گیلان بیان کرد: خوشبختانه با افتتاح این واحد بزرگ تولید مرغ در شهرستان آستانه‌اشرفیه میزان مرغ گوشی تولیدشده استان از ۶ هزار و ۵۰۰ تن به هفت هزار و ۵۰۰ می‌رسد.

وی با اذعان به اینکه رویکرد دولت در استان گیلان حفظ محیط است، تصریح کرد: موضوع پسماند و محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان استان گیلان بوده و به همین منظور ۶ پروژه مربوط به زیست‌محیطی و صنعت در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی نقره‌ده یکی از این پروژه‌ها بود.

استاندار گیلان با اشاره به میزان پروژه افتتاح‌شده در شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: در آستانه‌اشرفیه با افتتاح پروژه عمرانی اقتصادی با میزان اعتبار یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال و با بهره‌برداری از این پروژه برای افراد به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

زارع لازمه استفاده افتتاح دقیق پروژه‌های عمرانی را استفاده از بخش خصوصی دانست و بیان کرد: امسال در دهه فجر ۹۵۵ پروژه بااعتبار دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بر اساس آمار یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به بخش خصوصی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads