کد خبر: 197855 - تاریخ: شنبه، 1 فوریه 2020 - 21:42

همرمان با اولین روز از دهه مبارک فجر ؛

مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام افتتاح شد

صبح امروز و همرمان با اولین روز از دهه مبارک فجر دفتر مرکزی نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام با حضور مسولین افتتاح شد. 

به گزارش خوبان خبر ؛ صبح امروز و همرمان با اولین روز از دهه مبارک فجر دفتر مرکزی نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام با حضور مسولین افتتاح شد. 

محمدعلی دشتی در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری مردمی مهر مسجد جامع خمام در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، اظهار داشت: مرکز نیکوکاری یک واحد مردمی است که در سطح محلات تشکیل و در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومین تحت نظارت این نهاد فعالیت می‌کند.

رئبس کمیته امداد خمینی (ره) خمام با بیان اینکه وظایف و اختیارات این مرکز به دو بخش امور مشارکتی وامور حمایتی تقسیم می شود تصریح کرد: شناسایی نیازمندان واقعی و ثبت اطلاعات آنها،شناسایی،دسته بندی و اولویت‌بندی نیازهای محرومین، معرفی و ارجاع افراد نیازمند به اداره امداد جهت بهره مندی از خدمات مددکاری تخصصی از جمله فعالیت‌های امور حمایتی مرکز نیکوکاری است.

وی بر نقش محوری مردم در فعالیت‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: امید است با همت مردم بخش خمام و با فعالیت این مرکز نیکوکاری شاهد کاهش فقر و رفع محرومیت باشیم.

به گزارش خوبان خبر؛ مرکز نیکوکاری مردمی مهر مسجد جامع خمام از مهر ماه سال ۹۶ بت از ه نام تشکل مردمی فعالیت خود را آغاز کرده و از تیرماه ماه سال ۱۳۹۸ موفق به دریافت مجوز فعالیت به شماره ثبت ۷۴۷۸ شده و از ابتدای  فعالیت خود تاکنون بیش‌از ۱۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران را در شاخه‌های تحصیلی،  ، معیشتی، آزادی زندانی ها و … دریافت و توزیع نموده است.

 انتهای پیام 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads