کد خبر: 197797 - تاریخ: شنبه، 1 فوریه 2020 - 13:37

همزمان با سراسر کشور ؛

جشن انقلاب با گلباران مزار شهدا و زنگ انقلاب در خمام آغاز شد

صبح امروز همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، زنگ انقلاب در مدارس خمام وبا حضور مسولین در مدرسه شهید صادقی خمام طنین انداز شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ صبح امروز همزمان با لحظه  ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷،  زنگ انقلاب در مدارس خمام  و با حضور مسولین به صورت نمادین در مدرسه شهید صادقی خمام  طنین انداز شد.

بخشدار خمام در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر اظهار داشت: امیدواریم همه ما راه، منش و روش امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را سرمشق کار، تلاش و تحصیل خود قرار دهیم.

مهدوی گفت: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی با وجود توطئه های دشمنان، به برکت انقلاب و در سایه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، ایران از ثبات و امنیت لازم برخوردار است.

همچنین صبح امروز هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر در طلیعه چهل و یکمین بهار انقلاب، مزار شهدای انقلاب اسلامی خمام با حضور مسئولان محلی گل‌باران شد.

امام جمعه خمام در مزاسم غباروبی مزارشهدا، گفت : ملت ایران در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند که ایران در اوج اقتدار قرار گرفته و به عنوان الگویی عملی، استکبار جهانی را به زانو در آورده است. 

حجت الاسلام اسدالله زاده افزود: ایران اسلامی به پشتوانه مردم، تأثیر خود را در جهان به اثبات رسانده و حضور ملت در جشن ها و برنامه های دهه مبارک فجر، نشانگر کارآمدی نظام الهی است. 

انتهای پیام/۵۴۵۴۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads