کد خبر: 197707 - تاریخ: شنبه، 1 فوریه 2020 - 17:31

بخشدار خمام در گفتگو با خوبان خبر ؛

افتتاح ۱۰۶ پروژه دهه فجر در خمام / ۲۳۲ فرصت شغلی ایجاد شد

رضا مهدوی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نطام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت و در کل نظام مقدس جمهوری است، افزود:در ایام دهه فجر امسال ۱۰۶ پروژه عمرانی با اعتباری پیش از ۵۵ میلیارد تومان در بخش خمام بهره برداری می‌شود.

به گزارش خوبان خبر؛ رضا مهدوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک و گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که در عرصه‌های مختلف آماده جهش‌ها و گام‌های بلند در عرصه‌های مختلف هستیم.

بخشدار خمام بابیان اینکه دشمن از تمام ظرفیت خود برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند، اظهار داشت: همراهی و همگامی مردم در تمام حوادث و صحنه‌های انقلاب و حضور در کنار مسوولان همراه با روحیه اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، موجب عقب‌ راندن دشمنان از اهداف خصمانه آنها شده است.

وی با اشاره تشییع جنازه باشکوه سردار سلیمانی باعث تنومند شدن درخت انقلاب در آستانه گام دوم انقلاب شده است،افزود:ملت ایران گام بلندی در نمایش وحدت، بصیرت، هوشمندی، اقتدار و دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت کشور برداشتند.

رضا مهدوی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نطام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت و در کل نظام مقدس جمهوری است، افزود:در ایام دهه فجر امسال ۱۰۶ پروژه عمرانی با اعتباری پیش از ۵۵ میلیارد تومان در بخش خمام  بهره برداری می‌شود.

وی گفت: علی رقم همه تنگناها از جمله تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور وجود دارد امسال شاهد افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات هستیم، افزود:۷۹ درصد پروژه ها توسط دولت و ۲۱ آن بخش خصوصی هزینه کرده است.

مهدوی با اشاره به طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در دهه فجر امسال، گفت: برای اجرای این طرح‌ها که عمدتاً در زمینه راه‌های روستایی، حوزه آب و فاضلاب، مسکن مددجویی، صنایع دستی و گردشگری، خانه های بومگردی، رستوران برق،کشاورزی عمران شهری، معابر و آسفالت است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر امسال در خمام ۲۳۲ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد،گفت: از این تعداد ۹۸ فرصت شغلی موقت و ۱۳۴ اشتغال دائم است.

نماینده عالی دولت در خمام با بیان اینکه درسال جاری ۳۰ کیلومتر از راهای بخش خمام آسفالت شده است،تصریح کرد:بخش خمام نسبت دیگر بخش های شهرستان رشت رکورد قابل توجه ای در بحث آسفالت دارد.

وی از بهره برداری سایت  آب رسانی در روستای بیج و لات کته بیش از ۲۷ میلیارد تومان با حضور مقامات کشوری و استانی خبرداد و گفت:با بهره بردازی از این پروژه ۱۱ روستا از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

مهدوی در خصوص ساخت بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی شمال کشور موسوم به سیتادیوم به به خبرنگار ما گفت: این پروژه از سال  96 استارد خورده است  که ۷۰۰ میلیارد تومان و ۱۰۰۰ هزار نفر نیز آشتغالزایی می شود که آهنگ توسعه در بخش چند برابر می شود.

انتهای پیام/۲۱۲۲۱۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads