کد خبر: 197445 - تاریخ: جمعه، 24 ژانویه 2020 - 11:55

محور خواچکین به چوکام قربانی می گیرد ؛

۱ کشته و ۱ مجروح در برخورد موتور با نیسان در جنب مسجد بابا حسن

روز گذشته برخورد یک دستگاه خودروی وانت با موتور سیکلت در محور خواچکین به چوکام (جنب مسجد بابا حسن) ۱ مصدوم و ۱ کشته برجای گذاشت .

به گزارش خوبان خبر؛روز گذشته برخورد یک دستگاه خودروی وانت با موتور سیکلت در محور خواچکین به چوکام (جنب مسجد بابا حسن) ۱ مصدوم و ۱ کشته برجای گذاشت .
یکی از حاضرین در محل سانحه در گفتگو با خبرنگارما با بیان اینکه راکب موتور سکلیت که سرباز بوده از ناحیه سر به‌ شدت آسیب دیده و در محل سانحه جان باخت، افزود : دیگر سرنشین موتور سکلیت نیز به علت شدت حادثه مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد. .
عضو شورای اسلامی تازه آباد خواچکین در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر در خصوص محور خمام به چوکام،اظهار داشت: تصادف روز گذشته سیزدهمین جانباخته که در این چندسال گذشته در این منطقه جان خود را از دست داده است.شعبان اولادوطن با بیان اینکه سال گذشته در جلسه شورای ترافیک بخش برای کاهش سرعت و تصادفات در این محور به تصویب رسید که سرعت کاهنده جا نمایی شود، افزود: هنوز این امر از سوی مسولین مربوط تحقق نیافته است.
وی در پایان گفت :جانباختگان در این منطقه بر اثر تصادف به عهده مسولین می باشد و اگر جان این مردم مهم است مصوبه فوق را عملی کنند.

انتهای پیام

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads