کد خبر: 197415 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 ژانویه 2020 - 09:06

رئیس پلیس راه گیلان ؛

کاهش ۲۹ درصدی تلفات جاده ای گیلان در نوروز امسال

رئیس پلیس راه گیلان از کاهش ۲۹ درصدی تلفات جاده ای در طرح نوروزی گیلان خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ درصد کاهش تلفات در محورهای اصلی و ۶۴ درصد کاهش تلفات در محورهای فرعی داشتیم.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین محمدپور  در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان که در استانداری برگزار شد، از کاهش هفت درصدی ورودی خودرو به گیلان در نوروز ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال که از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز شد و تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ ادامه داشت، شاهد کاهش ۲۰ درصدی ورودی مسافر به گیلان بودیم.

وی از کاهش ۲۹ درصدی تلفات جاده ای در طرح نوروزی گیلان خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ درصد کاهش تلفات در محورهای اصلی و ۶۴ درصد کاهش تلفات در محورهای فرعی داشتیم. همچنین با کاهش ۵۰ درصدی تلفات موتورسیکلت و عابر پیاده مواجه بودیم.

رئیس پلیس راه گیلان محورهای فومن – ضیابر، رشت – فومن و تالش – آستارا را دارای بیشترین میزان تلفات در نوروز ۹۸ دانست و گفت: خروج مسافرین از استان در محور رودبار به منجیل به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه گره ترافیکی ایجاد می کند لذا باید محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز اعمال کنیم.

محمدپور حجم تردد طرح نوروزی را دو برابر جمعیت گیلان دانست و تصریح کرد: پلیس راه گیلان با ۹ پاسگاه در سطح استان آمادگی دارد از مسافران نوروزی استقبال کند.

وی احداث استراحتگاه های بین المللی جهت توقف مسافران را موجب کاهش واژگونی دانست و خاطرنشان کرد: با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آماده زیباسازی پاسگاه ها جهت استقبال از مسافران نوروزی هستیم.

رئیس پلیس راه گیلان از جمع آوری دست فروشان حاشیه راه محورهای منجیل – رودبار و امامزاده هاشم – سراوان خبر داد و اضافه کرد: به دنبال فعال سازی راهوران محله در روستاها هستیم تا در ایام تعطیلات نوروز به کمک پلیس راه بیایند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads