کد خبر: 197379 - تاریخ: چهارشنبه، 22 ژانویه 2020 - 09:10

جایگاه CNG لشت‌نشا پس از مدت‌ها وقفه آغاز به کار کرد

در نشستی که درخصوص راه‌اندازی مجدد جایگاه CNG لشت‌نشا در فرمانداری رشت برگزار شد، مقرر شد تا مدیر جایگاه مربوطه با انجام تعهدات محول شده جایگاه را بازگشایی کند تا پس از بازرسی‌های لازم میزان اجاره‌بها مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار لشت نشا با اشاره به چرایی تعطیلی جایگاه CNG لشت‌نشا اظهار کرد: وقتی شرکت گاز ۸۳۰ میلیون اصل بدهی خود را گرفت به خاطر جریمه تأخیر این جایگاه را بست.

سید حسن میر هاشمی با بیان اینکه باید جریمه تأخیر تعیین تکلیف می‌شد، گفت: نه خود شرکت گاز رقمی را مشخص و اعلام می‌کرد و نه در قراردادهای قبلی و در آرای قضایی در شهرداری موجود است، بنابراین ما مکاتبه کردیم و آن‌ها سه ماه بعد به دادگاه نامه‌نگاری کردند تا جریمه تأخیر را اعلام کند.

وی با اشاره به مبلغ زیادی که برای جریمه تأخیر بدهی جایگاه CNG لشت‌نشا اعلام‌شده بود، تصریح کرد: پس از اعلام مبلغ، جلسه‌ای در اتاق معاون استاندار گذاشته شد و گفتیم باوجوداینکه شرکت گاز ۸۳۰ میلیون اصل بدهی و پول‌های جاری را گرفت و هنوز جریمه تأخیر قطعی نشده جایگاه را بست و بر اساس مباحثی که در جلسه مطرح شد شرکت گاز مکلف شد که جایگاه را باز کند.

شهردار لشت نشا با اشاره به باز شدن جایگاه CNG لشت‌نشا پس از جلسه با معاون استاندار بیان کرد: جایگاه باز شد و جریمه تأخیر اعلام شد، اما بعدازاین ماجرا مسؤول جایگاه ادعا کرد که میزان هزینه اجاره جایگاه به‌صرفه نیست و باید مبلغ کاهش پیدا کند.

به گفته میر هاشمی، در این اثنی که اتفاقات بنزین هم در کشور شدت گرفت، یک‌بار دیگر شرکت گاز سر بحث هزینه‌های جاری این جایگاه را بست و مسؤولان جایگاه گفتند کنتور به‌اشتباه مبلغ را بالا می‌زند و شرکت گاز هم تقاضای بررسی مجدد کرد که اگر اشتباهی رخ‌داده جایگاه مجدداً آغاز به فعالیت کند.

وی با اشاره به درخواست مسؤولان جایگاه مبنی بر کاهش رقم اجاره افزود: ازآنجایی‌که قرار داد هنوز تمام نشده و اختیار قانونی نداریم که اجاره‌بها را کاهش دهیم، گفتیم که این امر با اجازه مراجع قانونی امکان‌پذیر است.

مسؤولان جایگاه لشت نشا در آخرین وضعیت به دنبال معاون فرماندار هستند تا با حضور فرماندار جلسه بگذارند و رقم اجاره‌بها را بازبینی کنند و به گفته شهردار لشت‌نشا چون فشارهای مردمی روی شهرداری وجود دارد، گویا مسؤولان جایگاه می‌خواهند از این فشارها استفاده کنند تا رقم‌ اجاره‌بها را کاهش دهند.

میر هاشمی با اذعان به اینکه ما قدرت تغییر رقم اجاره‌بها را نداریم مگر اینکه سازمان بازرسی اجازه دهد، گفت: مسؤول جایگاه می‌گوید من ضرر کرده‌ام و باید رقم‌ اجاره‌بها پایین بیاید و ما منتظریم مراجع قانونی اجازه دهند تا رقم را پایین بیاوریم در غیر این صورت باید به دادسرا پاسخگو باشیم.

گفتنی است،  در نشستی که روز پنج‌شنبه ۲۶ دی ماه با حضور شهردار لشت‌نشا، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی شهرستان رشت و معاون بازرسی استانداری گیلان و ریاست بهره‌برداری مرکزی شرکت گاز گیلان و با حضور مدیریت جایگاه CNG لشت‌نشا در فرمانداری رشت برگزار شد، با توافق حاصل شده، سرانجام، به زودی مدیریت جایگاه مزبور، پس از انجام برخی تعهدات، نسبت به بازگشایی تنها جایگاه CNG لشت‌نشا  اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

در این جلسه مدیر جایگاه جایگاه  CNG لشت‌نشا موظف شد تا با بازگشایی جایگاه و آنالیز مجدد میزان هزینه‌های جاری، برآورد حقوق و بیمه پرسنل و بررسی میزان فروش توسط سازمان بازرسی در دو ماه آینده و برآورد میزان دقیق مشتران واقعی جایگاه، میزان اجاره‌بهای دقیق و منصفانه مشخص شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads