کد خبر: 197355 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 ژانویه 2020 - 10:02

فرماندار شهرستان رشت ؛

ساماندهی ۹۰۲۴ انبار توزیع کالا در رشت

فرماندار رشت با تاکید بر نقش طرح ساماندهی جامع انبارها در نظارت دقیق بر روند توزیع کالا، گفت: تاکنون ۹۰۲۴ انبار توزیع کالا شهرستان رشت در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

به گزارش خوبان، میرشمس مومنی زاده امروز در جلسه پایش طرح ساماندهی جامع انبارهای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم در پی جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور، اظهار کرد: باید ضمن نظارت و کنترل کافی بر انبارها، کالاها و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در آن ها ذخیره شود.

وی افزود: در همین راستا باید توزیع کالاها به صورت صحیح و عادلانه صورت پذیرد و نظارت و کنترل لازم در زمینه قیمت گذاری و عرضه کالا انجام شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به میزبانی استان گیلان از مسافران در ایام نوروز و سایر ایام سال، گفت: به همین منظور نیاز است نظارت بر مسائل اقتصادی و مباحثی چون تامین عرضه و توزیع کالا، مسئله سوخت و حمل و نقل با جدیت بیشتر دنبال شود. با همگرایی و هم افزایی و نظارت قوی تر و موثرتر می توانیم اهداف مذکور را محقق کنیم.

مومنی زاده با تاکید بر لزوم ثبت همه انبارها در  طرح ملی سامانه جامع انبارها، گفت: تاکنون ۹۰۲۴ انبار توزیع کالا در شهرستان رشت در سامانه انبارها ثبت شده است که انتظار داریم با اهتمام ادارات، این موضوع با پیگیری ویژه دنبال شود.

وی با اشاره به نقش ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری در فراهم آوردن امکان کنترل و نظارت بیشتر در روند توزیع کالا، تاکید کرد: با پیگیری لازم نیاز است همه انبارهای شهرستان به صورت ۱۰۰درصدی در سامانه جامع انبارها ثبت شوند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads