کد خبر: 19730 - تاریخ: دوشنبه، 25 فوریه 2013 - 13:36

آمادگی تهدید احمدی نژاد در زمان انتخابات را داشته باشید

خوبان خبر: اين کار پيام روشني برای شوراي نگهبان دارد. در صورتي كه دولت‌هاي قبلي هيچ كدام جرات چنين تهديداتي را نداشتند.

به گزارش خوبان، ابراهيم اصغرزاده، از اصلاح طلبان تندرو، در گفت وگو با روزنامه اعتماد درباره برنامه احمدي‌نژاد براي انتخابات سال 92 گفت:  فعلا او در قالب دونده دو امدادي سعي مي‌كند چوب دولت را به دست يكي از اعضاي تيمش بدهد. دولت احمدي‌نژاد نشان داده دولت جسوري است و در اينكه كاري بكند كه كنترلش از دست همه خارج باشد مهارت دارد.

این فعال فتنه 88 که گویا از نامه احمدی نژاد درباره انتخابات نظام پزشکی خوشحال بود، افزود: پيام سياسي سخنان احمدي‌نژاد درباره انتخابات نظام پزشكي پيام بسيار مهمي بود كه من اميدوارم دوستان اصولگرا آن را دريافت كرده باشند. احمدي‌نژاد در اعتراض به رد صلاحيت‌ها گفت كه اگر شرايط درست نباشد انتخابات را باطل مي‌كنم. اين پيام روشني به شوراي نگهبان دارد. در صورتي كه دولت‌هاي قبلي هيچ كدام جرات چنين تهديداتي را نداشتند. بعد از سخنان اخير رهبري درباره اتفاقات مجلس ايشان اشاره داشتند كه رفتار احمدي‌نژاد تضييع حقوق اساسي مردم است. «تضييع حقوق اساسي مردم» جرم است و دادستان مي‌تواند عليه احمدي‌نژاد اعلام جرم كند.

اصغرزاده همچنین عنوان کرده است که ” در طول 8 سال رياست‌جمهوري آقاي خاتمي دقيقا در بزنگاه‌ها رفتار دولت و ايشان به گونه‌يي بود كه به طور دايم منجر به ريزش پايگاه اجتماعي آنها مي‌شد. به اين دليل كه در شيفت‌ها و جابه‌جايي‌هاي گفتماني كنشگران اجتماعي و سياستمداران سطح مطالبات را به صورت فزاينده بالا مي‌برند و پوپوليستي مي‌شوند به قول معروف اسب را دنبال درشكه مي‌بندند. سپس همين مطالبات فروخفته همچون بهمن ويرانگر به سمت خود آنها بازمي‌گردد. ظرف و امكانات موجود نمي‌تواند پاسخگوي آن شعار‌ها باشد.”


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads