کد خبر: 197297 - تاریخ: یکشنبه، 19 ژانویه 2020 - 15:58

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل گردشگری گیلان ؛

تصویب اجرای ۳ طرح گردشگری در حاشیه آب‌بندان‌های گیلان

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌ کل گردشگری گیلان از تصویب اجرای ۳ طرح گردشگری در حاشیه آب‌بندان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، رضا حسن‌پور، معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: چهارمین جلسه کمیته هماهنگی استانی کارگروه گردشگری آبی و آب‌بندان‌های گیلان با حضور اعضای کمیته تشکیل و با اجرای ۳ طرح تاسیسات گردشگری در حاشیه آب‌بندان‌ها موافقت شد.

او افزود: پیرو تفاهم‌نامه منعقدشده بین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت نیرو برای توسعه گردشگری آبی در خرداد ماه امسال، چهارمین جلسه هماهنگی استانی آب‌بندان‌ها به‌منظور استفاده بهینه از منابع آبی با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان برگزار شد و با ۳ طرح ایجاد تأسیسات گردشگری در حاشیه آب‌بندان‌های استان موافقت شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل گردشگری گیلان اظهار داشت: با توجه به اولویت استان در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه آب‌بندان‌ها و استفاده بهینه از آن، در ۳ جلسه گذشته ۱۱ طرح مصوب شده بود که با تصویب ۳ طرح اخیر در جلسه چهارم این تعداد به ۱۴ طرح افزایش یافت و به‌منظور دریافت مجوز‌های لازم اقدامات موردنیاز در حال انجام است.

حسن‌پور تصریح کرد: از این تعداد ۵ طرح در رشت، ۳ طرح در رودبار، یک طرح در تالش، یک طرح در فومن، ۳ طرح در شفت و یک طرح گردشگری در آستارا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads