کد خبر: 197273 - تاریخ: شنبه، 18 ژانویه 2020 - 13:29

استاندار گیلان

پیش بینی ۲۵ میلیارد ریال هزینه مسابقات وزنه برداری جام نامجو در استان گیلان

استاندار گیلان گفت: برای برگزاری مسابقات وزنه برداری بین المللی جام نامجو حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع روز شنبه در حاشیه بازدید از سالن درنظرگرفته شده برای برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای مجهز کردن این سالن و سایر هزینه ها از قبیل ایاب و ذهاب، جوایز، اسکان ورزشکاران ، بخش های مربوط به سخت افزاری و نرم افزاری و سایر هزینه های جانبی حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه برآورد شده که روند آماده سازی سالن نیز در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این دوره از رقابت های بین المللی وزنه برداری کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن نیز می باشد،  بسیار مهم است و باید به نحو شایسته ای برگزار و موجب رضایت   شرکت کنندگان باشد.

وی ادامه داد: به واسطه اینکه این رویداد بین المللی با نام مرحوم نامجو برگزار می شود و می تواند در بخش های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و … تاثیر مثبتی داشه  باشد، برگزاری باکیفیت و میزبانی شایسته این رقابت ها برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شود.

استاندار گیلان به تخصیص جایگاه ویژه ای برای بانوان ینز در این سالن اشاره و بیان کرد: به طور حتم بانوان در مراسم  افتتاحیه و اختتامیه این رقابت های بین المللی حضور خواهند یافت که در این راستا نیز، جایگاه ویژه ای برای بانوان درنظر گرفته شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: از حدود سه ماه گذشته کار بازسازی و مراحل آمادگی این سالن برای میزبانی رقابت های وزنه برداری بین المللی و کسب سهمیه المپیک جام نامجو آغاز شده و تا قبل از شروع مسابقات نیز، این سالن به آمادگی کامل خواهد رسید.

زارع خاطرنشان کرد: به هرحال ما میزبان رویداد بسیار مهم ورزشی کشور در استان گیلان خواهیم بود و امیدواریم که در بهترین شرایط ممکن این مسابقات برگزار شود و همچنین شاهد حضور گرم ورزشدوستان گیلانی در این دوره از رقابت ها باشیم و در نهایت نیز، وزنه برداران کشور ما بتوانند سهمیه های درنظرگرفته شده برای المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب کنند.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که کسب سمهیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن نیز محسوب می شود از روز ۱۳ بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز می شود و وزنه برداران حاضر در این رقابت ها برای کسب سهمیه المپیک به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads