کد خبر: 197212 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 ژانویه 2020 - 11:59

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

قتل پدر و پسر ماهی‌فروش با چاقو در بندرکیاشهر؛ قاتلان دستگیر شدند

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری قاتلان پدر و پسر ماهی فروش در بخش بندرکیاشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از ایرنا، فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری قاتلان پدر و پسر ماهی فروش در بخش بندرکیاشهر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار داشت: در پی تماس تلفنی که عصر روز گذشته با مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر با سلاح سرد صورت گرفت، عوامل و ماموران نیروی انتظامی منطقه به سرعت به محل درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از اعزام ماموران نیروی انتظامی، درگیری در بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت، افزود: در این تحقیقات مشخص شد که ۵ نفر با هویت معلوم (در بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر رو به روی هم مغازه ماهی فروشی داشتند) بر اثر اختلافات قبلی و درگیری لفظی با سلاح سرد با هم درگیر شدند.

سرهنگ محمدی‌نسب ادامه داد: متاسفانه در این درگیری دو نفر (پدر ۶۵ ساله و پسر ۴۰ ساله) به علت اصابت چند ضربه چاقو به پهلو، شکم و ران پا جان باختند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از درگیری از محل متواری شدند، افزود: ماموران نیروی انتظامی بخش بندرکیاشهر و پلیس آگاهی آستانه اشرفیه پس از هماهنگی قضایی و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و در کمتر از یک ساعت قاتلان ۵۱ و ۳۰ ساله را در یکی از دهستان های شهرستان آستانه اشرفیه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ محمدی‌نسب، متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی و عصبانیت ناشی از درگیری لفظی با مقتولان اعلام کردند، ضمن آنکه پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامهای قضائی تحویل داده شد.

وی قتل را یکی از جرائم خشن که موجب ایجاد التهاب و ناامنی در جامعه می شود دانست و یاداور شد: به منظور جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار، لازم است خانواده ها از دخالت دادن جوانان در اختلافات خانوادگی و شغلی جدا پرهیز کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد. این شهرستان حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads