کد خبر: 197048 - تاریخ: یکشنبه، 12 ژانویه 2020 - 19:00

 دهیار روستای فشتکه اول خبر داد ؛

۲٫۵ کیلومتر کوچه و خیابان ها فشتکه اول آسفالت می شود

 دهیار روستای فشتکه اول از آسفالت کوچه و خیابان ها این روستا به طول بیش‌از ۲٫۵ کیلومتر خبر داد.

 دهیار روستای فشتکه اول عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر از آسفالت کوچه و خیابان ها این روستا به طول بیش‌از ۲٫۵ کیلومتر خبر داد.

جواد افکنده با اشاره به اینکه اجرای آسفالت کوچه و خیابان ها با هدف اصلاح شبکه معابر در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و تسهیل در رفت و آمد اهالی یکی از وظایف این دهیاری است، افزود: ماشین آلات بنیاد مسکن امروز در روستا فشتکه اول اسقرار یافته است. 

وی با بیان اینکه منابع مالی در نظر گرفته شده برای اجرای این توسط پروژه توسط بنیاد مسکن شهرستان رشت و دهیاری فشتکه اول است،بیان کرد: ۲٫۵ کیلومتر از جاده های این روستا تا آسفالت می شود.

افکنده با بیان اینکه پروژه مذکور در صورت مناسب بودن هوا یک هفته به طول خواهد انجامید،گفت: این پروژه با پیگیری های شورای اسلامی و بخشدار خمام انجام خواهد گرفت. 

دهیار روستای فشتکه اول با اذعان در چند ماه گذشته ۱۷۰ میلیون تومان جهت پل سازی و زیرسازی در روستای فشتکه اول هزینه شده است، تصریح کرد: در چند سال  اخیر با همکاری مسولین ۵ کیلومتر از راه ها فشتکه اول آسفالت شد. 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads