کد خبر: 197027 - تاریخ: یکشنبه، 12 ژانویه 2020 - 15:59

بخشدار خمام در نشست ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر ؛

برنامه‌های دهه فجر امسال باید بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

بخشدار خمام در ادامه با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال باید بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: انسجام، همگرایی و وحدت کلمه رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است که باید حفظ شود.

به گزارش خوبان خبر ؛  رضا مهدوی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر خمام که ددر سالن جلسات بخشداری برگزار شد، تشییع پیکر سردار سلیمانی را بی نظیر عنوان و اظهار کرد: اخلاص و عملکرد خالصانه سردار سلیمانی سبب محبوبیت وی در میان مردم شده بود.

بخشدار خمام در ادامه با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال باید بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: انسجام، همگرایی و وحدت کلمه رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است که باید حفظ شود.

وی با بیان این که دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است، خاطر نشان کرد: مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند و در همین راستا پروژه های آماده افتتاح بخش در این ایام به بهره برداری خواهد رسید. 

رضا مهدوی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و عمرانی است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای خود را به اطلاع مردم برسانند.

بخشدار خمام  با اشاره به حضور فعالانه مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مردم صاحب اصلی نظام هستند و همه ما به عنوان خدمتگزار، مکلف به تکریم و خدمتگزاری به مردم با تمام توان هستیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار مهم و طلایی برای تقویت وحدت و اتحاد است، اضافه کرد: در این دهه باید دستاوردهای نظام و انقلاب به مردم به خوبی بیان شود.

انتهای پیام/۹۹۹۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads