کد خبر: 196625 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 ژانویه 2020 - 09:02

فرماندار شهرستان رشت ؛

مردم صاحبان اصلی انقلاب / توجه به جوانان شعاری نباشد

مومنی زاده با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند، گفت: توجه به جوانان باید از حالت شعاری خارج شده و عملیاتی شود.

به گزارش خوبان،  «شمس‌الدین مومنی‌زاده» روز گذشته در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهارکرد: انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی غیورمردان و زنان این مرز و بوم ماندگار شده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه حفاظت از انقلاب و نظام وظیفه‌ای همگانی است، گفت: عنصر رهبری در شکل‌گیری انقلاب و حراست از آن نقش به‌سزایی دارد.

مومنی‌زاده اذعان کرد: حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان انقلاب و کشور، مردم هستند، تصریح کرد: اقتدار امروز انقلاب و نظام را مدیون شهدای دفاع مقدس، انقلاب، مدافع حرم، ایثارگران و جانبازان هستیم.

فرماندار رشت به ویژه برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: در افتتاح پروژ‌ه‌ها و برگزاری برنامه‌ها همگان حضور فعال داشته باشند.

مومنی زاده به شرایط حساس داخلی و بین‌المللی کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: توجه به جوانان از اهم وظایفی است که باید بدان توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در حد شعار نماند بلکه آن را عملیاتی کنیم زیرا مسئولیت این نظام در آینده نه‌چندان دور در دستان این جوانان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود اظهار کرد: با برپایی جشنواره و مسابقات می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید انتقال داد.

فرماندار رشت به موضوع حساس انتخابات اشاره و اضافه کرد: اجازه ندهید هر شخصی پشت تریبون با سخنرانی‌هایش یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند یا کاندیداهای دیگر را تخریب کند، سخنرانی‌ها امیدبخش برای آحاد جامعه باشد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads